Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~misiek120 | użytkownik

imię i nazwisko adresPolska, Bydgoszcz zarejestrowany27.12.2006 @00:47:49 ostatnio na stronie25.03.2017 @10:17:05



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwnarazie nie ma ale chyba zrobie
digarty69 komentarze333 posty na forum68

komputer / sprzęt
h2, xbox 360 zepsuty h2, teraz 400d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~WolandDeMoon    08.10.2010 @23:47:56
sam, nie dali szanse osobom toważyszącym...w sumie szkoda bo byłoby na pewno zacnie... no ale, że sam... heh... nie dam sobie krzywdy zrobić... A pamiętasz wojaż do Turcji?? oj działo się w autobusie hehe
~WolandDeMoon    08.10.2010 @09:23:37
wyjazd jest 15.10. - 23.10. ..czyli lada chwila pytałem czy z oddziału Bdg ktoś ma jechać ale nie, z ojro będzie jedynie 6 osób z całej Polski... kryteria wyniki i największy udział w sprzedaży foto.. Impreza jedak ma być ok 40 osobowa.. m.in. zawodowi fotografowie z czołowych gazet o fotografii i prasy.. także na fest.. No ale jak to z ojro.. jak nie zobacze nie uwierze.. Pozdr ;D
~WolandDeMoon    05.10.2010 @22:58:24
co sprzedałem?... a dużo... zwłaszcza sprzętu foto... bo na to głównie patrzyli... także nie ma co się skarżyć ino sprzedawać! ;p ;p wyślę Tobie jakies zacne foto z Egiptu... no chyba że spartole ;p
~WolandDeMoon    04.10.2010 @23:12:43
wycieczka jak najbardziej serio!... hehe... kiero w moim komisie mnie lubi (sztama jak nie wiem a młodszy on ode mnie nawet) a i oddziałowy też mi na ręke zawsze idzie, także nie narzekam ;p
~WolandDeMoon    03.10.2010 @22:36:43
a no w ojro... a z Ciebie zrezygnowali? ;> a wiesz, że mnie za zasługi w sprzedaży w oddziale Lublin wysyłają do Egiptu na 8 dni za niedługo?.. chłopaki sie śmieją że wezmę polskiego piachu w plecak i będe sprzedawał pod pirmidami.. z akacem ofkors ;p
~WolandDeMoon    03.10.2010 @00:27:16
siemasz Panie Kropek! ^^ pozdroo
~Diamondd    20.05.2010 @18:24:21
A dziękuję, dziękuję
~borowkowa    06.05.2010 @19:33:45

Tym bardziej doceniam... Choć nie wiem o co chodzi? Dziękuję pięknie
Pozdrawiam____tym razem ze Starachowic
~giraffe17    07.04.2010 @00:56:44
...a myślem nad tym...
~giraffe17    06.04.2010 @22:14:16
...hmm a kto podpisze, że profilowe by Żyrafa!!!
~sourise    15.03.2010 @14:33:04
po prostu krzywo patrzysz! :P
~tomjura    12.03.2010 @21:55:08
Nie szukałem...wyskoczyła sama .
~diabelek    10.03.2010 @18:14:03
No dobra... Niech będzie, dodam :P
~diabelek    09.03.2010 @23:03:49
Ja, bo jak popatrzyłam na nią po wgraniu do portalu wydała mi się mizerna :D
~mihala    06.03.2010 @23:42:23
uciąć z góry i któregoś boku
^martapawlowska    23.02.2010 @15:00:58
a janusz jeden taki staroć
_______
pawlowskamarta.com || pawlowskamarta.wordpress.com
~Nephilim    14.02.2010 @15:58:36
symetria...
~woojtek    07.02.2010 @17:45:29
dzięki
~Kaamilaa    07.02.2010 @16:16:54
dokladnie , ale to zdjęcie mi wyszło przez przypadek wiec jestem z niego dumna :D
~MartaGralak    17.01.2010 @21:26:38
staram się rozwijać samodzielnie. i dziękuje za miłe słowa.
~MartaGralak    17.01.2010 @21:22:14
No to powinieneś wiedzieć,że to tylko pozory. ;D
~MartaGralak    17.01.2010 @21:16:17
Czy ja wyglądam na kłamczuchę?
~MartaGralak    17.01.2010 @21:08:51
bardzo mi miło.
~martynqsia    17.01.2010 @14:28:38
Niestety mi nie wyszło Obudziły mnie dzieci i nie dały wyjść z domu Z tego co wiem to mało osób dotarło
_______
Cierpię na stagnację fotograficzną. Nowe zdjęcia zrobię... kiedyś

"Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem. I tak wiecznie, aż do końca..."
~Kaamilaa    17.01.2010 @10:33:46
matematyka,polski,angielski
ostatnio edytowane: 2010-01-23 19:09:08
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt